000 01882nam a2200361 a 4500
999 _c5868
_d5868
001 5868
003 CZ PrSKC
005 20180813134947.0
007 ta
008 110608s2011 xr a e f 000 0 cze
020 _a9788073678722
_q(brož.)
040 _aABA001
_bcze
_dUOG001
072 7 _a16
_xLogika
_2Konspekt
_95
080 _a16
_2MRF
080 _a(035)
_2MRF
100 1 _aPelánek, Radek,
_d1980-
_7mzk2005312866
245 1 0 _aJak to vyřešit? :
_blogické úlohy a hry /
_cRadek Pelánek
246 3 0 _aLogické úlohy a hry
250 _aVydání 1.
260 _aPraha :
_bPortál,
_c2011
264 _aPraha:
_bPortál,
_c2011
300 _a158 stran:
_bil. ;
_c21 cm
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_abez média
_bn
338 _2rdacarrier
_asvazek
_bnc
504 _aObsahuje bibliografii
520 _aHravý úvod do informatiky, kde jde dle autora o určitý styl myšlení: využití některých logických úloh a her, "rekreační matematika", jež se rozvinula do plnohodnotných matematických teorií. Kniha nevyžaduje žádné speciální znalosti a měla by být pochopitelná čtenářům se základními středoškolskými znalostmi. Kapitoly mají stejnou strukturu - příklady ilustrující téma kapitoly, které mají vždy logické řešení, rozhovor, jímž jsou popsány použité pojmy a metody, programátorský koutek obsahující náměty na programátorské projekty a komentáře k příkladům, kde je uvedeno závěrečné řešení i se zdrojem úlohy.
520 _aPříručka se snaží pomocí zábavných logických úloh a her procvičit obecné metody řešení problémů.
650 0 7 _alogika
_7ph122436
_xúlohy
650 0 9 _alogic
_xproblems, exercises, etc
655 7 _apříručky
_7fd133209
655 9 _ahandbooks and manuals
856 4 1 _uhttp://toc.nkp.cz/NKC/201109/contents/nkc20102158434_1.pdf
_yObsah
910 _aRKG511