000 | 01882nam a2200361 a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c5868 _d5868 |
||
001 | 5868 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20180813134947.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 110608s2011 xr a e f 000 0 cze | ||
020 |
_a9788073678722 _q(brož.) |
||
040 |
_aABA001 _bcze _dUOG001 |
||
072 | 7 |
_a16 _xLogika _2Konspekt _95 |
|
080 |
_a16 _2MRF |
||
080 |
_a(035) _2MRF |
||
100 | 1 |
_aPelánek, Radek, _d1980- _7mzk2005312866 |
|
245 | 1 | 0 |
_aJak to vyřešit? : _blogické úlohy a hry / _cRadek Pelánek |
246 | 3 | 0 | _aLogické úlohy a hry |
250 | _aVydání 1. | ||
260 |
_aPraha : _bPortál, _c2011 |
||
264 |
_aPraha: _bPortál, _c2011 |
||
300 |
_a158 stran: _bil. ; _c21 cm |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _abez média _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _asvazek _bnc |
||
504 | _aObsahuje bibliografii | ||
520 | _aHravý úvod do informatiky, kde jde dle autora o určitý styl myšlení: využití některých logických úloh a her, "rekreační matematika", jež se rozvinula do plnohodnotných matematických teorií. Kniha nevyžaduje žádné speciální znalosti a měla by být pochopitelná čtenářům se základními středoškolskými znalostmi. Kapitoly mají stejnou strukturu - příklady ilustrující téma kapitoly, které mají vždy logické řešení, rozhovor, jímž jsou popsány použité pojmy a metody, programátorský koutek obsahující náměty na programátorské projekty a komentáře k příkladům, kde je uvedeno závěrečné řešení i se zdrojem úlohy. | ||
520 | _aPříručka se snaží pomocí zábavných logických úloh a her procvičit obecné metody řešení problémů. | ||
650 | 0 | 7 |
_alogika _7ph122436 _xúlohy |
650 | 0 | 9 |
_alogic _xproblems, exercises, etc |
655 | 7 |
_apříručky _7fd133209 |
|
655 | 9 | _ahandbooks and manuals | |
856 | 4 | 1 |
_uhttp://toc.nkp.cz/NKC/201109/contents/nkc20102158434_1.pdf _yObsah |
910 | _aRKG511 |